czwartek, 26 stycznia 2012

Błyskawiczna domowa pasta tuńczykowa i .. tortilla z nią

zdjęcie by Natalia Perkins (www.definatalie.com), dla której to połączenie produktów na półce jest zabawne
danie powstało, gdyż po prostu.. zachciało mi się pasty tuńczykowej:-)
a od jakiegoś czasu jakoś nie jadam prawie chleba, więc ją na tortillę wrzuciłam i chwilę obsmażyłam
pasuje jak na powyższym zdjęciu - ktoś jednak miał pojęcie tego dopasowania:-)

pastę zrobiłam z:
puszki z kawałkami tuńczyka odsączonymi z oleju (oj nie z puszki, właściwie tylko z kawałków tuńczyka z puszki odsączonych w oleju:-))
połowy kostki twarogu półtłustego
połowy cebuli drobno pokrojonej
2 pomidorów suszonych
1 pomidora zwykłego
soli, pieprzu, majonezu i odrobiny koperku

smaruję i..sama sobie zdjęcie robię:-)
wszystko razem wymieszałam, doprawiłam, wrzuciłam na połowę tortilli, dodałam plasterek papryki zielonej jalapeno, zamknęłam tortillę jej drugą połową, posmarowałam z obu stron oliwą i podsmażyłam przez 1 minutę z każdej strony. Genialne w swej prostocie i smaku.:-) Do podania z salsą pikantną.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz