poniedziałek, 17 września 2012

Kulinarne odkrycie tygodnia - Placki owsiane z jabłkami


zachciało mi się racuchów z jabłkami, już prawie czułam ich zapach i smak
i już prawie jechałam do sklepu po mąkę pszenną i mleko
ale nie dojechałam, przywołując się do porządku i diety przestrzegania 
i jak wróciłam do domu rozejrzałam się po zasobach kuchennych
na pierwszym miejscu stoją niewykorzystane od pewnego czasu inaczej niż czasem do panierowania ryby - płatki owsiane, zakupione z już nieznanego mi powodu, jako że owsianki nadal jak i nigdy nie jadłam, 
zatem postanowiłam je w końcu wykorzystać i zrobić alternatywne racuchy z jabłkami bez mąki pszennej i mleka
powstały zatem
8 łyżek płatków owsianych
1 jajka
2 startych jabłek
1 łyżeczki cynamonu
2 łyżek jogurtu naturalnego
3 łyżek mąki żytniej
1 łyżeczki syropu z agawy (zamiast cukru)
i nie zawiodły
wręcz uwiodły mnie smakiem
posypane cukrem pudrem - odrobiną szaleństwa:-)


3 komentarze:

  1. te placki podbiły moje podniebienie ,też je uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój pomysł dziś podkradam!
    I jaki zgodny z mym holistycznym podejściem do sprawy:)

    OdpowiedzUsuń