wtorek, 9 sierpnia 2011

Sola w dwóch odsłonach i sałatka z rukoli


 Dziś próba z rybą po francusku - niestety to nie mój smak zupełnie. Ale przynajmniej to sprawdziłam:-)
 przepis z kuchni francuskiej na solę:
 2 filety z soli
 masło
 mąka
 mleko
 sól i pieprz

   
wykonanie:
Rybę natrzeć solą i pieprzem, zamoczyć w mleku, obtoczyć w mące i obsmażyć na maśle. Mi to połączenie mleka z masłem kompletnie nie pasowało. Ryba jest delikatna, jak dla mnie nawet za delikatna i zapach mleka z masłem też mi przeszkadzał, więc kolejne dwa filety zrobiłam zupełnie inaczej... 


a do ryby zrobiłam  
sałatkę z rukoli, suszonych i świeżych pomidorów, fasolki szparagowej, pokrojonego w kostkę sera żółtego, kaparów i sosu na bazie oliwy i musztardy francuskiej z dodatkiem octu balsamicznego, soli i pieprzu..


a poniżej przepis na solę po mojemu:-) - prezentuje się trochę gorzej na zdjęciu, ale w smaku jak dla mnie wiele lepsza i ciekawsza niż sola po francusku:-)
2 filety soli
sól i pieprz
przyprawa pikantna do mięs 
jajko
otręby pszenne
oliwa z oliwek
Rybę natrzeć przyprawami, obtoczyć w jajku, a następnie w otrębach pszennych, smażyć na oliwie z oliwek.











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz